Oszczędności…

 

Lista oszczędności wynikających z instalacji inteligentnych central telefonicznych jest bardzo długa i imponująca.
  1. Wybraniu najtańszej drogi połączenia wychodzącego,
  2. Braku abonamentu na liniach VOIP (możemy obsługiwać dużą liczbę abonentów wewnętrznych, nie płacąc żadnych abonamentów operatorom telekomunikacyjnym)
  3. W przypadku posiadania oddziałów lub pracowników w innych lokalizacjach połączenia z nimi są wykonywane za darmo
  4. Centrala jest wyposażona w funkcję LCR, czyli automatycznego wyboru najtańszej drogi połączenia wychodzącego.
  5. W przypadku połączeń na telefony komórkowe, połączenia odbywają się przez karty GSM, w których są zainstalowane karty SIM operatorów komórkowych. Pozwala to na co najmniej 3-krotne oszczędności.
  6. Przy połączeniach międzynarodowych lub międzystrefowych można wybrać technologię VOIP.
  7. Przy połączeniach lokalnych wybieramy linie tradycyjne lub także VOIP.
  8. Abonent nie musi odpowiednio wybierać numeru, aby wybrać odpowiednią drogę wychodzącą. Centrala automatycznie po rozpoznaniu numeru wybiera kanał wyjściowy.

Inteligentne centrale telefoniczne